Læs dagbog

Lidt stresset

En side i dagbogen "tandlæge"
Skrevet af Mælken 5. december 2017 11:26

Ja jeg er mega træt i dag .. det var altså en hård weekend. Først ud til mandens kollega .
Det gik ikke lige så godt med at komme derud ha ha .. Vi tog bussen ind til Christianshavns torv men så var der en ½ time til den næste bus vi skulle med der plejer ellers være 5 minutter mellem busserne . Nå men så tog vi metroen ( der var mega overfyldt) ud til lufthavnen for at måske kunne tage en bus derfra .. men nej den var lige kørt og der var 20 minutter til den næste ha ha ... Så vi fangede en taxa og kom derud lidt forsinket men det var fint nok .
Vi hyggede rigtig meget selvom alle de andre undtagen mig og manden snakkede om at være pensionister nu ha ha og alle de rejser de skulle på . Ja ja godt med jer .. men fint nok vi fik også lækker mad det var dejligt.
Klokken var omkring halv et om natten da vi kom hjem .. pyha ...

Ja og Søndag morgen ringede vækkeuret kl 7 og kl 9 tog vi afsted op til mor . Det gik heldigvis rigtig godt . Ja udover vi spiste alt for meget på kroen .. sådan en kæmpe buffet med alt du kan ønske dig . De er så søde dem der har kroen og manden rendte rundt med en lille hundehvalp i armene og var helt vild med den ha ha .. Det var bare så hyggeligt .
Bagefter tog vi hjem til mor og gik med hundene og spillede yatzy og spiste guf mere mad pyha ... Men det gik overraskende godt og mor var bare sød hele tiden og vi grinte og hyggede os .. Men jeg var jo hele tiden sådan på *vagt* men der skete ikke noget som helst heldigvis .
Ja og turen hjem gik meget bedre end den plejer .. vi tog en bus oppe fra mor hvor vi plejer at tage toget .. Det var bare så lækkert det var ligesom at mor kørte os .. den stoppede kun to gange .. og vi kom frem 5 minutter før toget kom ind ha ha .. og vi tog et tog hjem der næsten var tomt .. og hele turen hjem gik bare så godt .. det var skønt .

Ja og så i går var jeg inde i byen med veninderne .. Det var da fint nok men altså de snakker meget om at gå ud og finde en kæreste og alt det der ha ha det er jo ikke lige noget jeg tænker på .. ej men vi hyggede bare og grinte og gik på strøget lidt men vi lavede ikke rigtig noget .
Ja og i dag skulle vi egentlig gå til undervisning sammen men min ene veninde var blevet syg så vi har udsat det ... Det passer mig såååå godt så kan jeg bare være hjemme og slappe af jeg kan ikke mere har såååå ondt i maven og jeg bløder helt vildt meget . Kan ikke noget lige nu er bare træt .

Sender sødeste JHN masser af varme tanker og slik og kage og hygge og fred og ro .
Jeg har tænkt meget på dig især da jeg var oppe hos mor at hvis hun sagde noget så ville jeg pudse dig på hende ha ha ha ha ...
Ja jeg håber bare du har det godt her i julen og hygger dig lidt selvom naboerne larmer .
Jeg vil bare lige tage i centeret og købe lidt småting hvis der ikke er alt for mange mennesker og så vil jeg bare hjem og hygge mig under tæppet magter ingenting i dag .

Kommentarer fra andre brugere

Hej Mælken

Det lyder da rigtig dejligt, at det gik godt i weekenden begge steder. Ja, især at din mor opførte sig ordentligt. Ja, hun kunne nok mærke min løftede pegefinger, haha. Det var godt, at det lykkedes med transporten. Jeg hader selv at skulle tage offentlige transportmidler, jeg bliver stresset.

Nu må du huske at passe godt på dig selv, så du ikke stresser alt for meget. Jeg håber, du får slappet godt af i dag ovenpå 3 hårde dage med alt det sociale. Det kan godt påvirke en lang tid bagefter.

Kom du i centeret? Ja, der er mange mennesker alle vegne nu, puha. Jeg håber, du fik købt lidt dejligt guf og alle dine småting. :)

God bedring med maven! Og mange tanker og en forsigtig krammer fra jhn